• 0
  • 0

Česta pitanja

Zbrajaju li se popusti međusobno?
Popusti se ne zbrajaju. Kodovi za popust se ne zbrajaju s proizvodima koji su već na akciji.

Kolika je cijena dostave?
Dostava je besplatna za narudžbe iznad 500 kn, a ukoliko je ona manja cijena dostave iznosi 30 kn.

Nudite li dostavu u inozemstvo?
Dostava je moguća samo na području Republike Hrvatske.

Je li plaćanje kreditnom karticom sigurno?
Web stranica shop.all4kids.com.hr koristi sigurnosni protokol (Secure Socket Layer) SSL, te pruža potpunu sigurnost. Kartično plaćanje provodi se kroz T-COM PayWay sustav koji koristi najmodernije sigurnosne protokole. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka na način koji jamči sigurnost njegovog korisničkog imena i lozinke, te odgovarajućeg softvera (antivirusnog) zaštite njegovog ili njezinog računala.

Može li se narudžba plaćati pouzećem?
Narudžbu je moguće platiti pouzećem. Plaćanje pouzećem se izvodi tako da djelatniku dostavne službe dajete odgovarajući iznos u gotovini, a nakon čega dobivate paket i potvrdu o primitku.

Kako ću znati da ste zaprimili narudžbu?
U vrlo kratkom roku će na Vašu e-mail adresu stići potvrda o uspješnoj kupovini. Ukoliko Vam potvrda nije stigla kontaktirajte nas na: info@all4kids.com.hr

Koliki je rok za dostavu paketa?
Paket na Vašu adresu stiže u roku od 5 radnih dana.

Tko dostavlja paket?
Paket dostavlja naš ugovorni partner, dostavna služba GLS.

Koji kontakt mogu koristiti u slučaju reklamacije, povrata proizvoda ili zamjene?
U slučaju reklamacije, povrata proizvoda ili zamjene obratite se na e-mail adresu info@all4kids.com.hr ili na telefonski broj + 385  1 5811 972